Vi laver ikke hjemmesider til pizzariaer (medmindre de hedder Domino’s)

Vi elsker pizza, men vi elsker ikke pizzariaer – og slet ikke deres hjemmesider. Det handler ikke om, at vi ikke kan lide pepperoni eller Hawaii (selvom vi har vores holdninger til det sidste). Det handler om, at pizzariaer sjældent forstår, hvad det kræver at lave en ordentlig hjemmeside. Og ærligt? Vi gider ikke sidde til møder i baglokaler, der lugter af friture, og høre om, hvordan “det bare skal være billigt.”

Men Domino’s? De er undtagelsen. Ikke fordi de har styr på det hele – lad os være ærlige, de er gået konkurs i Danmark så mange gange, at de burde få et loyalitetskort til skifteretten – men fordi virksomheder, der er konkurs, ikke kan klage. Det er en slags win-win.

Friture, kontanter og kontaktformularer – nej tak

Det er egentlig ret simpelt. Pizzariaer er ikke vores vibe, og her er hvorfor:

  • Møder i baglokalet: Alt lugter af friture, og vi ender med at vaske alt vores tøj tre gange bagefter.
  • Kontanter, kontanter, kontanter: Vi ved godt, hvad det betyder, når der spørges, “Kan vi betale lidt under bordet?” Svaret er nej.
  • De små, evige problemer: Det starter altid med “vi skal bare have en simpel hjemmeside,” men før vi ved af det, ringer de kl. 22 og spørger, hvorfor kontaktformularen er langsom.

Og lad os være ærlige – vi kommer ikke så tit på Nørrebro alligevel. Så hvorfor besvære os selv med at tage opgaver, der får os til at lugte af friture i en uge?

Domino’s: Kongen af konkurser (og derfor vores favoritkunde)

Domino’s har noget, de fleste pizzariaer mangler: Ambitioner. Selvom de går konkurs oftere end en reality-stjerne skifter kæreste, har de altid en plan om verdensdominans – én pepperoni-pizza ad gangen.

Det bedste ved Domino’s? Der er ingen tilbage til at klage, hvis vi skulle lave en fejl. Og nej, de ringer heller ikke midt om natten for at spørge, hvorfor “Pizza Supreme” ikke står i Comic Sans. Møderne foregår i et rigtigt kontor, der lugter af kaffe og ikke friture. Det er simpelthen en anden liga.

Vi gider ikke småpenge og pizzabakker

Hos Webbureau København fokuserer vi på det, der virkelig rykker. Vi elsker ambitiøse kunder, der ved, hvad de vil, og ikke forhandler vores priser, som var det toppings på en pizza. Vi laver hellere én hjemmeside for 100.000 kr. end fem pizzaria-hjemmesider, hvor kunden stadig synes, det er for dyrt.

Hvis du tror, din virksomhed er noget for os, kan du læse om, hvordan du ansøger om at blive kunde hos os. Spoiler: Det kræver lidt mere end en end nr 49 med ekstra dressing og en pepsi max

Er din virksomhed bedre end Nørrebros Grill? (no hate)

Så spørg dig selv: Er din virksomhed mere Domino’s end Nørrebro’s Grill? Hvis du har budgettet, ambitionerne og – vigtigst af alt – ikke lugter af friture, så kan det være, vi gider arbejde med dig.

Send os en mail (uden kontant-tilbud) og lad os tage en snak. Og hvis du ejer et pizzaria… så held og lykke med at finde et billigere bureau. Vi ved, de elsker “små opgaver.”

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to Top