Bedste SEO bureau i København? Det er nok ikke os – men vi får ting til at virke.

Vi gider ikke kalde os selv det “bedste SEO bureau i København.” Hvorfor? Fordi det lyder som noget, man skriver på LinkedIn, når man prøver at imponere sin gamle chef. Alle bureauer siger det, og ærligt talt, ingen ved, hvad det betyder.

Hvis du leder efter et bureau, der praler af “datadrevet indsigt,” “organisk vækst” og “banebrydende strategier,” så skal du klikke væk nu. Vi er ikke her for at imponere dig med buzzwords. Vi er her for at gøre det, der virker – og det er sjældent særlig kønt.

Hvad de “bedste” SEO bureauer gør (og hvorfor vi ikke gør det)

De bureauer, der kalder sig “det bedste SEO bureau i København,” elsker at bruge tid på ting, der ikke giver mening. De laver rapporter, som ingen gider læse, og holder møder, der trækker længere ud end en episode af Big Brother fra 2003. De bruger sikkert også stadig buzzwords som “synergi” og “strategisk alignment,” mens de prøver at overbevise dig om, at det hele er meget komplekst.

Vi gør ikke sådan noget. Vi sidder ikke i fire timer og diskuterer, om din søgeordsstrategi skal “ramme toppen af salgstragten.” Vi sidder heller ikke og laver slideshows, der er så kedelige, at de kunne være en audition til Paradise Hotel – for det ville de sikkert ikke engang komme med til.

Vi arbejder. Vi gør det, der virker, og vi gider ikke pakke det ind i pæne ord. Og nej, vi sender ikke rapporter med cirkeldiagrammer. Hvis du vil have beviser, så tjek Google og se, om din side er rykket op. Hvis ikke, så… ups?

Hvad vi gør: Vi manipulerer Google, så du slipper for det

Lad os være ærlige: SEO er ikke magi. Det er heller ikke kunst. Det er manipulation. Hele spillet handler om at få Google til at tro, at din hjemmeside er vigtigere, end den måske egentlig er. Og det er vi ret gode til.

Mens andre SEO-bureauer bruger tid på at forklare “kompleksiteten af algoritmerne,” så går vi direkte til sagen. Vi bygger links, fikser tekniske problemer og optimerer din side, så Google bliver glad – og kunderne finder dig. Nej, det er ikke kønt. Ja, det virker.

Og hvis du vil høre noget virkelig sjovt: Mange SEO-bureauer hævder, de arbejder “hvidt.” Men lad os være ærlige – ingen kommer på side 1 uden at tage lidt genveje. Så ja, vi tager genvejene. Men vi er kloge nok til, at Google ikke opdager det.

Hvis du stadig tænker, “men hvad med en rapport om det hele?” – så nej, den laver vi ikke. Du kan bruge pengene på noget sjovere, som en tur til Sunny Beach eller en reality-casting.

Vil vi tage dig som kunde? Måske

Lad os få det på det rene: Vi tager ikke alle ind. Faktisk tager vi kun kunder, der ikke er besværlige. Hvis du er typen, der ringer kl. 23 for at spørge, hvorfor din hjemmeside stadig ikke er “nummer ét på Google,” så er vi nok ikke et match.

Vi gider ikke kunder, der kræver “fuld gennemsigtighed” eller vil have en workshop om “hvordan SEO egentlig virker.” Du skal stole på, at vi gør vores arbejde, ligesom du stolede på, at Dennis fra Paradise Hotel nok skulle finde ud af, hvor mange promiller, han kunne klare på én aften. Det er bare noget, vi gør.

Hvis du tror, du kan klare det, kan du læse hvordan du ansøger om at blive kunde hos os. Men vær forberedt på, at vi måske ikke gider. Og det er ikke noget personligt – vi er bare virkelig kræsne.

Er vi det bedste SEO bureau i København? Nej

Nej, vi er ikke det bedste SEO bureau i København. Vi har ikke priser, der står og samler støv på en hylde, og vi gider heller ikke lave flotte PowerPoints om, hvor “datadrevne” vi er. Vi laver bare ting, der virker – og det er alt.

Hvis du leder efter nogen, der kan levere buzzwords og holde lange møder om “fremtidens digitale strategi,” så er der masser af bureauer derude, der passer til dig. Vi er ikke et af dem. Vi bruger tiden på at få din hjemmeside til at kravle op ad Google – ikke på at forklare, hvordan vi gjorde det.

Så er vi det bedste? Måske ikke. Men hvis du vil have nogen, der gør arbejdet uden at sidde i rundkreds og brainstorme i fire timer, så kunne vi måske være noget for dig. Hvis ikke, så prøv et andet sted. Eller endnu bedre: læs hvorfor vi ikke laver pizzaria-hjemmesider – det giver nok en idé om, hvad vi ikke gider.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Scroll to Top